Om man har ont i halsen......
är det bra att ha en rar och god granne som kommer med ett förkylnings-kit! Det består av en citron och en bit ingefära som jag skall riva och blanda med ett glas vatten, en liten flaska O.P Andersson och en chili som, citat: "jag inte vet vad du ska göra med, men det är nog bra när man är förkyld?"

Nu har jag pressat citron, rivit ingefära och druckit det ihop med vatten, allt för att göra mig förtjänt av den skojigaste medicinen, nubben! 


Tack Tina, det känns redan bättre!

Kommentarer

Äjj-Käjj:

Haha, ja, kittet håller dig ju så sysselsatt att du glömmer bort halsontet. :-) Snäll granne!

2009-03-12 @ 18:50:29
fru furman:

Ja det är hon! (tror att det är för att hon är ute i naturen och rör på sig så mycket?);-)

2009-03-12 @ 19:11:45
Flygvärdinnan:

Får jag skriva ut det här inlägget och ge till min granne?Gud, du är min sekreterare!!!

2009-03-12 @ 20:36:40

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.