På begäran, lite mera Dagbooook!
14 feb-89
Hej!
I skolan håller jag på med "ledarn" i vår tidning som klassen gör. Vi tävlar om en resa till London. Jag skriver om miljöförstöringen och giftiga utsläpp i Vättern. Nästan hela dan' har jag suttit i telefon och försökt få tag på Jan Pettersson nån gubbe som är med i "rädda vättern". Men han svarar aldrig, jäkla gubbe sitter han i en gummibåt på sjön hela dagarna eller? Snart ljuger jag ihop vad han svarade på mina frågor. Kan det va disco snart eller?!? Längtar!
Kram Linda

Torsdag 16 feb 1989
Hej Dagboken! (vad larvigt att skriva så, du vet ju redan att du är en dagbok)
I dag har jag varit i kojan med Stefan, Vicke och och Fredde. Kul. Spelade klädpoker. Kallt. Var aldrig på Lill-Blåset för jag hade inte övat på trumpeten å så går Kristian där = söt = vill inte bli kär i nån annan. Fick låna en skiva av Fredde, Samantha Fox, den är bra fast hon = stooora tuttar!
Kram Linda

Söndag 19 feb 1989
Hej!
Nu är det sportlov. Vi har gått på Omberg i tre timmar med hundarna, skittråkigt och jag har ont i benen. Jullan bara springer fram inte ens hundarna hinner med. I går var vi på kinesrestaurang. Två stycken snygga tjejer blev störtförälskade i min fula finniga brorsa bara för att han kunde äta med pinnar. Chrille = ful Tjejerna = ingen smak!!
Kram Linda

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.