Silvertejp
Jag har varit och badat med en grupp juniorer (samma gäng som höll på att slå ihjäl varandra i höstas över frågan om HV71 är bättre än LHC eller inte). Min spontana reaktion av det hela är att det finns storväxta syrianska pojkar i tolvårsåldern med guldkors stora som bestick kring halsen som tar plats i simhallen. Som tränger sig före i rutschkanekön och hoppar bomben precis där det står små tvååringar. Som inte kliver ur bubbelpoolen fast badvakten snällt ber dem för att den ska rengöras. Ytterligare är min spontana reaktion att jag skulle vilja binda fast dem med silvertejp mitt i hallen och dra av dem badbrallorna och gå därifrån. Men det är förstås mycket elakt, barnsligt och rent kriminellt. Fast kul.

Kommentarer

Gustaf:

Haha, du ä galen. Vicken tur du inte gör slag i saken av alla infall :-D

För... Juniorer != storväxta syrianska pojkar, va? :-o





(!= betyder "inte lika med")

2009-03-03 @ 19:57:00
Marie:

Inte bara kul... det vore det enda rätta !

2009-03-03 @ 20:07:14
Äjj-Käjjj:

Ja, de är storväxta. Har jag hört.

2009-03-03 @ 21:49:22
fru furman:

Nej det var inte mina juniorer utan en FLOCK STORVÄXTA SYRIANER som det står. Mina juniorer är några små söta tjejer som inte plaskar värre än tvååringarna.Det är när det kommer till hockeydiskussioner som de blir farliga.

2009-03-04 @ 07:57:43

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.