Skärpning Lyxfällan för faan !
Lyxfällan Lyxfällan Lyxfällan....vad ska jag säga?.......det är ett hån att spela in ett avsnitt med en 23-årig snorunge på Östermalm med opererade läppar som gör av med genomsnitt 8000 spänn på smink och kläder per månad. Med hjälp av lilla Pappas pengar. Själv har hon ett "företag" men man såg på henne att hon inte visste skillnad mellan brutto och netto när ekonom-killen förklarade hur det såg ut. Fattades bara att hon skulle få en resa till Saint Tropez som belöning för att hon varit sååå duktig att hon bara åkt taxi EN GÅNG vid återbesöket. Då föredrar jag familjer med överviktiga mammor som tejpat upp tallriksunderlägg med tomtar på, 30 cm under taklisten.



Men hallååå, ska man inte ens få sminka sig längre eller?!? Usch för den där fullmakten alltså!

Kommentarer

Äjj-Käjjj:

Lyxfällan är det sämsta jag någonsin sett på TV tror jag! ALLA deltagare, vare sig de bor på Östermalm eller tejpar upp julunderlägg på väggarna, hade blivit lika hjälpta av en stor fet lavett. Utan TVkameror.

2009-03-06 @ 20:19:08
fru furman:

Du har rätt Äjj-Käjj, du har helt rätt!

2009-03-06 @ 23:07:13

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.