Sån är jag.
Man uppmanas att skriva "lärare borde ha högre lön" på sin statusrad på facebook idag. Något i mig vill på en gång skriva att "LÄKARE borde ha högre lön" istället. Och när jag ville bleka håret för ett par dagar sedan sa merparten av alla jag mötte att jag skulle gå till en riktig frisör. Men icke, jag skulle minsann göra det på egen hand. När jag får magkatarr och doktorn säger "ät på regelbundna tider" så bara måste jag äta oregelbundet för att se hur länge till jag klarar mig innan nästa attack. Jag är nog lite störd, men trivs på nåt sätt med det. Jag tror Jimmy Dean var som jag, och det slutade ju bra. Eller nej just det, det gjorde det inte.....

Kommentarer

fröken Elin:

hahaha! Du hade inte i tanken att skriva "alla lärare borde ha LÄGRE lön"?

2009-03-09 @ 22:15:51
fru furman:

Nej där går även min gräns!!! ;-)

2009-03-09 @ 22:45:01
Leonora - The Crazy one:

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-09 @ 22:47:58
Flygvärdinnan:

obstinat. underbart!

2009-03-10 @ 14:53:40

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.