Tuffa förhandlingar i Heda.
Vid frukosten ska det bestämmas vad vi ska göra av dagen. Jag som är förkyld vill helst bara sova men vet att jag får dåligt samvete då. Barnen tjatar som vanligt om Busfabriken. Mannen med, tycker jag det låter som, fast han inte säger det rakt ut. Jag föreslår att vi ska ut i SKOGEN (hrm, alltså det ligger en liten dunge bakom huset...) och grilla korv. Barnen tittar på mig som om jag vore dum i huvet, tom. Agaton gör det, fast han bara är 2 år. Tuffa förhandlingar blir det, vi håller på som när Kyotoavtalet blev till -97. Det slutar med en tur till Lundbybadet. Och nu är jag totalt förstörd, är förkyldare än vad jag trodde var möjligt (lunginflammation om ni frågar mig, det har jag sett i läkarboken.) Jag hostar snart blod och har nästan 44 grader i feber. (Ja okej, jag överdriver kanske lite grann.) Men det känns ju lite värre nu när inte Alcazar vann heller.

Kommentarer

Äjj-Käjj:

Jag har vaknat med din dödliga förkylning idag! Så jag förstår dig och hoppas att du överlevt natten.

2009-03-15 @ 08:42:44

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.