Welcome to the house of womit.
Matilda spydde i går kväll innan läggdags, och klockan 23 när jag som bäst höll på att förlora värsta familjespelet. Hela badrumsgolvet och lite annat smått och gott. När jag kom ner på undervåningen igen hade gästerna dragit öronen åt sig och ville åka hem. (så hade de stannat kvar kanske jag vunnit iallafall?) Mitt i natten när vi sover som bäst står Filippa i vårt rum och säger att hon också spytt. Mannen kliver upp och säger att han tar det. Det kommer att ta två timmar. Det tar ju som bekant lite längre tid att klättra ner från en loftsäng om man mår illa, och så också i det här fallet. Under står ett skrivbord med bl a. en dator och ett tangentbord. Allt är nerspytt. Farmors kextårta i hela rummet kan man säga. När jag kommer hem från jobbet i dag sitter mannen fortfarande där och gnuggar bort kräks som han missat under natten. Gamla element med stora springor gör det svårt att komma åt. Hela huset stinker spya på nåt underligt vis. Tjejerna ligger i soffan som två döda sillar och jag har flytt upp på övervåningen med grabbarna för att förhindra smittorisken. Det känns som om vi bor i Tjernobyl. Någon som vill komma över på en fika? Någon?!? Nähä.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.