Är jag ond?

Är det bara jag som håller andan när det går förbi gamla människor i affären?


Kommentarer

Gustaf:

Iallafall om de hostar och rosslar (som de ju inte så sällan gör) - känns som om man inte vet riktigt vad man kan få...

Fast, värre är nog att va på hembesök hos äldre och luften är sådär en 25grader, torr, instängd och gammal... dricka kaffe i halvdiskade koppar... vanesak antar jag.

Men ond...? Njae, inte helt antar jag. Hahahaha

2009-05-26 @ 22:49:18
fröken Elin:

Nej, jag gör likadant, särskilt om det är gubbar med slitna byxor. Är det en slump att jag just nu har en illgrön reklamflash om ändtarmsbesvär framför ögonen?

2009-05-26 @ 22:51:27
Äjj-Käjj:

Njäe, det är ju de som är onda! När jag är gravid ( jag har ju varit det konstant de senaste 5½ åren ) så var kroppslukt något jag spydde av.

Jag fick ju gå stora omvägar runt de som såg suspekta ut och det var fruktansvärt plågsamt för mig och min foglossning. Så DE är alltså onda.

2009-05-27 @ 17:39:31

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.