Fin helg på eder alla!
Jag önskar Er en fin helg, själv ska jag jobba.

Det blir konfirmation för hela slanten, och jag hoppas allt ska gå bra...

Det är ett underbart gäng och är det något i mitt arbete jag tycker om, så är det verkligen konfirmandarbetet. Egentligen är allt bra med mitt jobb (det är bara att jag glömmer bort det ibland.)

Ja just det hörrni, glöm inte bort att rösta på Rumänien på lördag!!! ;-)


Sett från bilen i går kväll. Vilken tur att man inte bor i typ Ruhrområdet egentligen....
 

Liljekonvaljen har kommit fram i trädgården....

Kommentarer

aamanda:

fyy vad jobbigt det är att gå på konfirmation!

2009-05-15 @ 15:15:20
Gustaf:

Ja, inte svårt förstå varför tyskarna invaderar

Småland och folktomma Dalsland!



Man ser att du gått sån där bra blomgrejjarkurs - göörfint ju. De luktar starkt - en är nog lagom inne... :-)



Ha en fin helg i den vita dopbekräftelsens tecken. :-D

2009-05-15 @ 15:41:45
Markattan:

Va, har du liljekonvalj i trädgården? Gud vad avundsjuk jag blir. Det har jag försökt få till men aldrig lyckats med.



Kul när man tycker jobbet är kul. Ha en trevlig jobbhelg.



Markattan

2009-05-15 @ 18:57:57
Äjj-Käjj:

Detsamma, käraste Furman!

2009-05-16 @ 20:45:33

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.