Myrr i halsen
När vi kom hem upptäckte vi att det flyttat in en koloni svartmyror i köket. Jag har nu hällt rikligt med Myrr i golvspringorna och råkat andats in en hel del (ja jag läste senare att det inte får användas inomhus, men nu är det gjort.)

Känner mig lite torr i halsen och om jag dör i natt så vill jag inte veta om det, så jag tog en rejäl grogg nu.

Dödsorsaken  blir alltså inhalering av ämnet Cypermetrin, om inte obducenten loggar in på bloggen och berättar detta, vilket jag betvivlar då de har så mycket annat att hinna med i vården nu för tiden.


Kommentarer

G:

"Myrr - kittlar dödsskönt i kistan" är nog inte den mest passande kommentaren...? Lite Gbgskt kanske...

2009-06-01 @ 12:23:10
Anonym:

Ja vi har haft detta lilla problem också...finns ett jätte bra medel på sprayflaska som man kan använda inomhus. Kommer inte ihåg vad det hette köpt på ICA. Myrr är ju också himla effektivt men vi vill ju inte herrskapet i huset ska stryka med också. Kram.

2009-06-01 @ 22:04:39
marcela:

glömde att säga vem det var ifrån

2009-06-01 @ 22:05:58
magda:

Ojdå. Det vore tråkigt om du dog. Jag har just hittat hit och gillar verkligen din blogg, både elefanterna och orden. Men dör man så dör man. Om du läser det här innan du kolar så hoppas jag att du blir glad och kanske dör lite lycklig iallafall.



Men jag hoppas givetvis att du överlever så att jag även fortsättningsvis kan ta del av detta inferno!



//Magdalena

2009-06-02 @ 20:17:24

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.