Klart jag kommer tillbaka.
Nej det är väl klart att jag kommer tillbaka. Jag har ju så mycket intressant att berätta, till exempel att laptopen snart kommer att pajja (och att vi inte har en sån där grej där man lagrar allt INNAN den rasar.) Man måste dessutom kontrollera noga allt man skriver eftersom det är typ glapp i tangenterna så bara 3/4 av de bokstäver man skriver kommer med.

Och att min son har så vackert bruna händer att jag blir grön av avund.

Själv har jag händer som en gris. Inte händer men hudton som en, ja ni fattar. Jo för att grisar har ju klövar och det har inte jag. Just det.

Tror det är läggdags nu.


Kommentarer

Webbmastern:

Det är ju bra att du ändå FUNDERAT kring backup. Så kommer du gräma dig ännu mer sen. ;-)

Fast, en del av ditt liv finns väl här på bloggen så det är ju lugnt :-D

2009-05-04 @ 21:49:14
Äjj-Käjj:

Min laptop är så smäckfull av bilder att den knappt orkar starta upp. Och jag borde ju NÅGON gång ha tid att köpa rätt format på skivor att bränna dem till. Eller kanske något annat att flytta över dem till. Förvisso har vi ju fler datorer men i denna är ALLA lösenord sparade så pajjar den så är jag körd!



Fiiina små händer!

2009-05-04 @ 22:37:10
Markattan:

Men vad? Ta och leta upp ett ställe på nätet där man lagrar en massa, gratis också... Vetja! Om det kommer till backup alltså.



Barnahänder blir alltid brunast först, orättvist är vad det är.



Markattan, grönast av dem alla, så gammal hon är.

2009-05-05 @ 00:06:55
Flygvärdinnan:

Man kan lära sig ett och annat av barn, tex :"Om man är ute och bara har det bra istället för att diska och tvätta och städa inomhus blir man brun och fin"

2009-05-05 @ 05:17:32

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.