Bad taste

Mannen sitter med fjärren. Då stannar vi till framför den "roliga" rullen Shanghai nights, en actionkomedi med Jackie Chan och Owen Wilson. Den är precis allt annat än kul, jag klagar högljutt...

Så han byter till Shindler's list. Vi har levt tillsammans i 12 år nu, och ändå gör han så här, hittar de sämsta rullarna som visas för tillfället, som en dåligfilm-spårhund nosar han upp dem alla. Zappar han en gång till kan jag lova att det blir Jönssonligan eller nåt med Eddie Murphy.

Medan jag klistrade in den här bilden hittade han ytterligare en kul grej att se på; dokumentären om Christian Königsegg som vi såg i söndags: JAAAA!!!!


Kommentarer

gladmymlan:

sluta gnöla, här får jag sitta i soffan o glo på någon form av boxningsmatch eller om det är nån sån där "ultimatefighting-match" så jag får hålla till godo på webben istället.-)



jag skulle vara nööjd om jag finge se på en film rätt om det VORE jönssonligan (ok inte den då men NÅT med skådespelare i)

kram

2009-11-07 @ 23:51:13
Den hemska tvillingen:

Men snälla furman, du kan väl inte på allvar mena att Shindlers list är en dålig film? Otäck, redan sedd visst...men dåligt???



Igår var det en sällsynt kass tvkväll det ska dock medges.

2009-11-08 @ 07:25:08
MonasUniversum:

...eller så slutar det med VM i tungviktsboxning. Ungefär lika sexigt.

2009-11-08 @ 08:11:05
Markattan:

Men vad är det för fel med att sitta vid brasan och läsa goda böcker? Är det bara skit på tv så kan man ju lika gärna ge upp och göra något trevligare, som att läsa och njuta av kaminlivet.



Markattan, värsta alternativtipsaren

2009-11-08 @ 08:37:50
Gustaf:

TV suger rätt ofta. Och dåligt.

Iallafall på helger. håller på alternativtipsen

2009-11-08 @ 11:50:29
fröken Elin:

Jönssonligan? Eddie Murphy? Jag tror Mannen och Bonden kan ha sina egna filmkvällar, när vi kollar Austen...

2009-11-08 @ 22:24:51

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.