Biovärk.
Vi har kommit halvvägs med fönsterputsandet och det är makalöst vad ljust det blev när det är rent! Man kan se ut vad som händer i trädgården också, tänk att vi inte provat det här innan!

Framåt kvällen hade vi varit så duktiga att vi belönade oss med bio. Det blev Flickan som lekte med elden, och den var ju lika bra som den första filmen. En oerhört ingående lesbisk sexscen fick vi också se, och jag blir så himla generad att jag skruvar på mig i stolen. Det känns som om det kanske sitter fulgubbar där i mörkret som blir tokkåta och det känns ju aldrig tryggt. Plötsligt flyger det risgrynsgröt över stolsraderna.

Äh, det är bara jag som tänker för mycket.

Det var nya stolar i salongen i sticksig plysch vilket gjorde att man liksom fastnade, som en kardborrestol liksom. Vi har även, både Mannen och jag, fått världens värk i sittbenen efter bion. Det känns som om någon slängt in en i väggen med röven före hela natten. (Nej vi kör inte med såna lekar!)




Man kanske skulle kunna ta fram ungarnas badringar att ha som sittdyna? Nåja, nu ska vi fortsätta putsa fönster, och då står man ju upp anyhow.

Kommentarer

Anonym:

Du snackar om sexscener.

Men vet du?

Vad är det för skillnad på en pedofil och en nekrofil?

Svårt va?

Här är lösningen:

Pedofilen är småkåt och nekrofilen är dödskåt.

Enkelt och självklart eller hur?

2009-10-11 @ 17:06:11

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.