Tre dagars skaldjursfeber?
Imorgon onödigt tidigt, åker Mannen och jag till Göteborg där vi ska vara i tre dagar.

Han ska gå en gaskurs, vilket jag finner mycket roligt, då han redan är en av de främsta i landet på just det. Men det här kan röra sig om annat än utsläpp av metangas, vad vet jag?

Själv ska jag läsa, läsa och läsa, samt äta skaldjur. Kanske Äjj-Käjj vill leka nån dag? På kvällarna ska vi ha det mysigt och äta ännu mera skaldjur. 

Nu är det ju verkligen precis som det brukar vara när det ska ske något kul, att jag tror jag börjar bli sjuk. Varm, slemmig i halsen, frusen.... Men då kan jag åtminstone vara sjuk ostörd på ett hotellrum. Man måste ju se på saker med positiva ögon. Joråsåatte.......Mmmmmm...... 





Grrrrrrraaaahhhhhhhhhh!!!! Fan vad typiskt!!!!!!!!

Kommentarer

gladmymlan:

drick whiskey med kall mjölk. en klunk whiskey en klunk mjölk...dör baskeluskerna och ni kan ha ett löve-näst på hotellet istället för o ligga och snora.-)

ps får jag länka från min blogg te din, tycker du är jättekul!

kram

2009-10-12 @ 20:51:00
Tina:

Du som har en släkting som fått Nobelpris i medicin borde veta hur du ska kurera dig mot förkylning! Stod det inte något om paprika i wiki? Annars kör du med chili, vitlök och ingefära. Det passar dessutom till skaldjur ;). Och så en massa vin så ska du se att du kan glida ut frisk och fräsch i Götet ikväll! KRAM

2009-10-12 @ 21:19:47
Äjj-Käjj:

KLart jag vill leeka!!!

2009-10-12 @ 21:30:55
Sus:

Äh, Västkusten får dig frisk!

Men...du kanske redan bor på Sveriges framsida?

2009-10-13 @ 06:37:14
Petra:

Välkommen till Göteborg. Jag hoppas att du klarar dig så du verkligen kan njuta av våra goda skaldjur.

2009-10-13 @ 17:27:04
fröken Elin:

Jag vill att du blir frisk! Jag vill också vara med dig och Äjj-Käjj och leka. Jag vill inte vara hemma och vara i vägen (det är väl inte direkt hemma jag känner mig i vägen, men ändå). Alltså mår jag skitpissigt idag. Men du kommer hit och leker på lördag va?

2009-10-13 @ 18:04:17
Markattan:

Oj vad trist. Stackare du. Om du talar om vilket hotell du bor på så kan jag komma över och trösta dig med lite sånt som man bäst botar sjuka med. Om du inte smittas alltså, för då ställer jag korgen utanför dörren bara.



Markattan, som egentligen inte alls får skolka från jobbet

2009-10-13 @ 18:08:16

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.