Vad ska jag göra med min första fria lördag sedan slaget vid Lützen?
Det här är mina val:

1. Dra ut en stor stege ur boden, ställa upp den mot husväggen och försöka öppna fönstrena emellan och putsa. Har inte gjorts på säkert sju år och en del fönster har jag målat inifrån så de måste skäras upp för att kunna öppnas. Ja ni fattar, det här är ett röv-göra.

2. Äta chips och kolla Life of Brian. Monty Python är ju trevligt och jag har dip med en ny smak.

Jag kan inte riktigt bestämma mig......


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.