Min dag i korthet.
Kl. 7.00 vaknar av Sixten, spelmissbrukarens röst.
-Mamma, får jag S.
-Va? S?
-S-P.
-SPY?
-Nej. S-P-E.
-Aha! SPENAT, du vill ha spenat?

Han åmar runt i sängen och himlar med ögonen. Där nere väntar Playstation2 med sitt Lego Starwars på honom. Han börjar bli otålig. 

-Neej. S-P-E-L.
-Mhm....Får du spelet? På vadå?
-Neeeeej. F-Å-R  J-A-G  S-P-E-L-A?
-Nej.


15.00-16.00 Styrketräning.

17.00-19.00 Mina muskler försöker ge igen redan nu. De lyder mig inte, jag vinglar fram och tappar saker. Jag är helt slut.

20.00 Saga. Känns som om det blir en kort. Typ Totte dammsuger.

21.00-22.00 Svenska Hollywoodfruar. Det är åter dags att ta på "Jag hatar Anna Anka"-hatten och chipspåsen.

22.00-23.00 Roast på Berns. Då byter jag till ostbågarna.

24.00 Ligger i sängen och ångrar chips och ostbågeintaget. Styrketräningspasset helt i onödan.

Så här hade aldrig Anna Anka agerat.

Kommentarer

Fiffi:

Ska du titta på Fru Anka? Ska du det?

Jag sitter i soffan och försöker tänka ut ziljoner prylar jag hellre vill/borde/kunde göra än att titta på en timme skräp som bara kommer göra mig förbannad, men antagligen fastnar jag väl.

Fy fan vilken brist på karaktär.

Det skulle fru Anka aldrig erkänna att hon har.

2009-09-21 @ 20:26:54
Äjj-Käjj:

Jag försökte se på Ankan men maken klamrar sig envist fast vid vår vårt vanliga CSI. Jag måste ha en till TV!

2009-09-21 @ 22:29:13
Carrolin:

Måste flika in en sak om Anka som jag läste i tidningen häromdagen.Vet ni att det är hon som är den blåsta svenska bruden som kliver ur bussen(pinsammaste svenska insats som finns)i slutet av filmen "dum o dummare"?!

2009-09-22 @ 01:35:50
Ting:

Hahaha, fan vad söt du är.

Till skillnad från mrs Anka.

2009-09-23 @ 05:44:52

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.