NEJ jag sover INTE.
Det sägs att kvinnor ofta väljer en partner som påminner om deras pappa. Jag visste det inte då för 12 år sedan, men här ligger han nu, Mannen.

Rund mage, skägg, glasögon, pikétröja och kalsonger, och framförallt: han snarkar framför TV:n.

Och när jag säger "-sover du?" eller "-gå och lägg dej där uppe för du snarkar" så svarar han "-Nej jag sover inte". Blånekar liksom.

Precis som pappa. Han skulle minsann se Trafikmagasinet varje måndag 20.00, Gud nåde den som zappade då! Men likförbannat snarkade han så tulpanerna vajade i vasen på bordet -och det precis efter att Carl-Ingemar Perstad hälsat välkommen. 

Man vill liksom minska lufttillförseln på dem lite då.




Kommentarer

fröken Elin:

Min pappa lagar all mat och städar alltid badrummen. När jag tänker efter så är det Bonden som har valt en kvinna som är lik min pappa.

2009-09-03 @ 22:27:03
Tigerlilja:

Tack båda för ett långt fniss. Exakt vad som behövdes just nu.

2009-09-03 @ 23:16:19
Gustaf:

Gött, ordningen återställd då.

Skriv till tv och önska CIP åter, så e det som det brukade :-)



För övrigt e jag skeptisk till att "skrönan" stämmer.

2009-09-03 @ 23:28:44

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.