Carpe fredag!
Jag ger mig fanken på att det oftare är måndag än tex. fredag eller lördag.

Någonstans i kalendern blir vi lurade av typ staten, men vi vet inte om det än. Det är liksom för bisarrt för att vara sant, men jag tror att det är så, med risk för att verka paranoid.

Jag kanske sitter en dag på någon låst psykavdelning, rabblandes på samma konspirationsteori, men då vet ni att jag upptäckte det redan långt innan jag blev inlåst.

Hur som helst, nu ÄR det fredag och helgen står som en ivrig kompis i dörröppningen.



Kommentarer

Tigerlilja:

Tror absolut (ha!) att du har nåt stort på gång där, eller också är det så att vi ses på den låsta avdelningen...

2010-01-15 @ 16:41:57
Markattan:

Den bilden sparas bums. Tror du har rätt, eller så är det bara det att tisdag, onsdag, torsdag och halva fredagen är otäckt lika den där sabla måndagen.



Markattan önskar en synnerligen god helg

2010-01-15 @ 19:51:39

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.