Det gäller att upptäcka glädjen i vardagen! (Läses med fördel på värmländska)
Å jag vill gärna skriva något fyndigt eller klokt men jag har fullt upp med att andas. (Jag är inte täppt) Fullt upp med att finna arbetsglädje, någon slags tillfredställelse över att vardagen är här igen.

Jag skulle vilja blunda och när jag öppnar ögonen igen så vore det maj, men det skulle innebära att jag missade en massa saker som jag faktiskt vill uppleva.

Det är inget kul idag mina vänner. - Och då har jag inte ens cancer, huvudvärk eller obetalda räkningar. Inte ens malaria.

Nu blir det en Jane Austenrulle. Det brukar hjälpa.


Agaton har sittandes på köksön tagit ett foto på mig när jag DUBBELPANERAR rödspättefileér. Ni ser väl hur Per Morbergaktigt jag hängt handduken över axeln? Lite så som vi proffs arbetar.

Kommentarer

Anonym:

Jag ser med tydlighet att det är fråga om enkelpanering.

2010-01-11 @ 22:42:39
fröken Elin:

Du får nog ta och titta på den där Jane Austen-rullen en gång till, det kräver jag! Jag ska vara med så klart.. Men om jag också kollar den innan så gör det ingen om vi pratar för mycket..

2010-01-12 @ 17:12:28

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.