2 saker.
Ja jag vet, jag suger på att blogga. Kanske det blir bättre framåt hösten? Eller så lägger jag ner, jag får se. Jag tänkte hur som helst berätta om två saker som jag kunde bloggat om för länge sedan. Jag har börjat jobba igen dessutom om jag nu ska skylla min bortavaro på något.

1. Bengan har flyttat in hos oss för all framtid. Vi är hundägare. Japp. Och vi älskar honom så. Skit i min hand som ser uråldrig ut, knotig som på en gammal jordemoder från 1300-talet. (Det var för jag ville dölja några viktiga siffror.)



2. Jag vet inte hur fasen de tänkte på Dafgårds marknadsavdelning, men jag är ganska övertygad om att det var en dum satsning. VEM, jag frågar VEM vill äta ett paket färdiga pannkakor med den oaptitlige Bert Karlsson på paketet? VEM?!?


Vi kan bara tacka för att de tecknade honom så eventuella kväljningar mildrades något. Ja, jag är elak, men jag har ägglossning och sedan är ju inte Bert så from han heller.

Kommentarer

Marie:

Lägg inte ner, vad du än gör, LÄGG INTE NER !!!!!!!!

2010-07-26 @ 20:30:28
Den hemska tvillingen:

Underbara underbara Furman!

1.Grattis till Bengan!

2. Dina händer är vackra, märkta av livet. Tänk alla barnakinder du smekt med de händerna! Tänk alla smårumpor som blivit rengjorda av dem! Kan händer åldras på ett bättre sätt än så?

2010-07-26 @ 22:46:42
Elin - Bondmora:

Jag vill inte heller att du lägger ner. Och då har jag ändå förmånen att träffa dig in real life (fast om jag måste välja, så vill jag hellre att du fortsätter träffa mig än att du bloggar, men så tänker jag bara på mig själv också).

Fortsätt som med nummer 2, fota knasiga och helt oförståliga saker, så ska du se att det lossnar. :-)

2010-07-27 @ 10:25:16
Nemo:

Du - Berts köttiga nuna i all ära - men vad gör den där gröna knubbisen i övre hörnet? Är det en dinosaur?

Hur tänkte Fam Dafgård? Hade dom hasch i maten under släktträffen?



Pannkakor + Bert... OK det är relevant. Men predatorer eller växtätande köttberg som levde för 270 miljoner år sen... Dom åt INTE pannkakor. Det fanns inga pannkakor då.



Mittåt!

2010-07-27 @ 17:26:52
Furman:

Jag har ju hellre en dinosaurie på mitt matpaket än Bert Karlsson iallafall nemo!

2010-07-27 @ 21:17:06
Wäbbmaster'n:

Jag har ingen lust bli arbetslös.... keep up the good work (även om Bert kväljer även mig)

2010-07-27 @ 23:40:01
Fiffi:

Sluta för faaaaan inte blogga mänska!

2010-07-28 @ 10:57:13

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.