Viktiga frågor diskuteras just nu på facebook
Linda Furman Fd SiposMarie Laurin: Är du säker på att Erland Josephsson är död? Jag hittar inget om det när jag googlar? Jag som väntat och liksom missat finalen, det känns snopet?!?

    • Marie Laurin Haha... du är ju rolig :) Jag hade precis för mig att han dog för x antal år sedan men säger google att han lever så gör han väl det men det kändes som att han borde ha dött för flera år sedan i alla fall
      för 21 minuter sedan ·
    • Linda Furman Fd Sipos Jo jag håller med dej, klart gubben är redo för att liksom ...äta philadelphiaost på molnen, men jag hittar inget dödsmeddelande någonstans. Jag ger mig fan på att han lever asså....
      för 19 minuter sedan · ·
    • Marie Laurin Ja det verkar inte bättre (eftersom jag var tvungen att googla honom också och kom fram till att han var född 1923 och still alive)
      för 16 minuter sedan ·
    • Linda Furman Fd Sipos killen är tokgammal inget snack om saken.....
      för 15 minuter sedan · ·
    • Marie Laurin Fast jag räknade just ut att J 's morfar är född 1923 också och han är ju inte så gammal
      för 5 minuter sedan ·
    • Linda Furman Fd Sipos Fast alltså Erland ser asgammal ut och lite så där senilskakig.
      för 4 minuter sedan · ·
    • Linda Furman Fd Sipos men hur som helst nu kan jag ju fortsätta att ha honom på min "kändis-död-lista" Det känns bra, han dör NÄR SOM HELST. I can feel it!

Kommentarer

furman:

Jag vill verkligen inte att ni ska tro att jag VILL att Erland ska dö, men jag brukar känna på mig när det är dags för celebriteter att gå vidare, och igår skrev jag att han liksom stod på tur precis som Torsten Flinck...men då menade Marie att han redan var död. Ja ni förstår, det blev lite fel i min hjärna då.

2010-07-28 @ 21:52:32
Catharina:

Hehe! Ja facebook kan vara bra för viktiga diskussioner...såsom att vara eller inte vara. död. :-)

2010-07-30 @ 12:04:22
lippiz <3:

Mamma kan du göra så nåra läset MIN blogg för jag vill bli lika känd som du här ;-D

2010-08-02 @ 16:11:37
Sus:

Laurin...Det heter Alvas pappa i efternamn...Har hon släkt i Hälsingland?

2010-08-03 @ 18:45:33

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.