Linda VS Bosse Rappne 1-0

Ser ni buxboms-sockertopparna? De såg inte ut så från början kan jag lova.


Linda med sekatör från 1972: 1-0



Ibland är barnarbete bra. Agaton är taggad till 1000, Matilda bara till...23?



Sedan gick jag gick loss med den stora elektriska häcksaxen som bara funkar om man kastar den några gånger i marken. Dessutom får man stötar av den, så man blir lite extra pigg under tiden.



Här håller Snickar-Smurf på med den lilla verandan på södersidan.



Så här någonting blir det....



Jag fortsatte med att beskära träd. Rappne hade legat i lä om han sett mig igår.



Kaprifolen har växt massor under sommaren!
Jag hann även med loppis i helgen där jag köpte bordet och stolarna för hela..... 50 kr!



Den enda som softade var Bengan. Han var inte till mycket hjälp alls faktiskt.




Kommentarer

Elin - Bondmora:

Ååå, vilka fina möbler!! Och allt annat också så klart! Naturligtvis har jag redan läst om det i Berättarboken.

2010-09-06 @ 22:24:32
amanda:

allt på den där läkaren är FEL!!

2010-09-07 @ 11:20:17

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.