Fröken Elin lär mig göra sushi
Jag hade ju tävlingen "gissa artisten" och den vann fröken Elin eftersom resten av er trodde att jag var Christer Lindarw. Hon fattade på direkten att jag liknade Björn Gustafsson. Och priset blev att komma hem till mig och göra sushi. (Och dricka vin.)



Här har hon cyklat hit med en sushibok och ett startkit. Nu verkar det som om jag vunnit, men jag hade faktiskt införskaffat de flesta ingredienserna!



-"Är du redo Fru Furman"?!? frågar hon entusiastiskt.



Resultatet: jättestora sumosushi!



MUMS!!

Kommentarer

Ting:

Vad mysigt!

Och vad gott det ser ut!

Elin!

Vilken skitsnygg top/klänning!

2010-09-10 @ 05:13:41
Cattis:

Aawww!! SÅ mysigt!! Vill oxå äta sushi och dricka vin med fina vänner...



Kram på er!

2010-09-10 @ 18:35:20
amanda:

var det verkligen gott? 8)

2010-09-11 @ 00:10:23
Anonym:

Gud vilken bra idé att ha en tävling och låta Elin vinna ett pris som består av att hon kommer hem och gör sushi! Tål att tänkas på....

2010-09-11 @ 14:13:27
äjj-käjj:

Vilken tur ändå att Elin vann. Hon har ju liksom kortast cykelväg :-)

2010-09-11 @ 21:06:50

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.