Augustirapport från en bloggare knappt värd sitt namn

Kan det vara så.... att alla fruktflugor är födda i lejonets eller jungfruns stjärntecken? Bara i augusti ser man dem ju! Mina föredrar rödvin framför ättika men just det här gänget var mindre kräsna.


Jag har varit på Mary Kayseminarium i Göteborg med ett Scandinavium proppat av tjusiga hudvårdskonsulter!
Och nej: jag fick ingen award, för kalkonpriset har de inte infört ännu.


Så här fina var de i min unit på awards night! (Fast några fattas)



Vår boklist har fått en ny kompis: Morberg jagar och lagar.
Mannen: -Nu måste vi få tag på vilt att tillaga.
Jag: -Äh, den är bara till för att tittas på.

Kommentarer

Elin - Bondmora:

Mina katter fångar möss hela tiden. Det är ju vilda djur? Jag ska samla ihop ett gäng till Mannen. (Alltså, nu pratar vi om möss med svans, inte annat, det får du fixa själv.)

2011-08-31 @ 17:34:10
Ståhlpöjken:

Min kära far kan säkert bidra med något. Han har garanterat lite gött kött att avvara ;-)

2011-09-17 @ 12:14:41

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.