Pga förhinder
Jag vet att jag inte bloggar så mycket nu för tiden.

Jag är rädd att det fortsättningsvis blir glest mellan inläggen.

Tills jag plöjt genom alla 7 böckerna så är jag förtrollad av en kiltklädd skotte från 1700-talet. Jag hoppas det släpper när jag är klar, annars får man skicka mig till psyket för rensning av hjärnan. 

Aldrig förr har jag levt och andats böcker på det här viset, det är lite som såna där EMO-pubbe-ungar i svart hår och blek hy som läser för mycket vampyrböcker och sedan ertappas med att suga blod ur grannens hund.



Kommentarer

Helena m. 4:

Humh - innebär det här att du kommer springa omkring i Ödeshög med omnejd och rycka kilten av intet ont anande karlar framöver alltså...?!?

(kan bli glest mellan rycken kanske...)

2011-02-28 @ 10:13:27
anna-Karin Horner:

Menar du att du läser alla på engelska???!! jag läste när de kom på svenska men slutade efter 4:e boken... det blev såå långt tyckte jag.

2011-02-28 @ 14:44:02
Fru Fraiser i Rök:

Ja detta är verkligen en helt underbar verklighetsflykt... det är fantastiskt när böckerna bara sveper med dig in i en annan värld. Och är det desutom i Jamies värld så underlättar det ju ;). Var grymt associal tills mina var utlästa ...

2011-02-28 @ 19:52:55
Anonym:

Jag tror jag fick den sista i julklapp av min fru...



Så inte RÖKen av den boken.

2011-03-01 @ 00:30:09
kicki:

Åh, den gamla godingen^^ Jag plöjde alla i ett streck när jag gick på gymnasiet.

2011-03-05 @ 17:01:17
Ting:

Men åh, den sista jag läste var Snö och Aska.

Finns det en till?

Jihooo!

2011-03-05 @ 22:29:43

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.