Min son, den stora konstnären


Obi Wan, Luke och Yoda kämpar för att den goda kraften ska vinna.

Kommentarer

Den hemska tvillingen:

Ja tänk när folk tittar på Antikrundan om hundra år och någon lycklig kommer med den här bilden för 150 kronor från nån loppis och får den värderad till 5 miljoner eftersom det är en "mycket tidig fru furman-son i en väldigt driven stil". Hans konst värderas mycket högt runt om i världen och från en samlar kan man nog till och med få 6 miljoner..."



Varsågod, du får den tankebilden av mig nu eftersom varken du eller jag har några större förutsättningar att få se just det avsnittet av Antikrundan.

2011-01-25 @ 13:53:50

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.