Om olika människor.
Det är märkligt vad vi människor är olika.

En del har så svårt att stå upp för sig själva, att ta för sig eller sätta sig själv i första rum. Medan andra enbart tänker på sig själva.

Jag tänker förstås på Laurent Gbagbo som förlorat presidentvalet i Elfenbenskusten.

Han fick 45,9% mot vinnaren Alassane Ouattaras 54,1% och ändå sitter han kvar.

FN och länderna runt om ropar -"Hallå Laurent, du har förlorat, stig ner från tronen"! Men Laurent bara: -"Nä".

Själv skulle jag inte ens kunna roffa åt mig den sista kakan i fikarummet.


-"Who's your President? ME ME ME"!

Kommentarer

Elin - Bondmora:

Han är helknäpp den där. Du, däremot, är jättetrevlig!

2011-01-12 @ 21:26:50
Ståhlpöjken:

Vilken tönt

2011-01-15 @ 23:13:21

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.