LYCKA ÄR
Att ha många tänder:




Att nästan inte ha kvar några alls:




Att få det man verkligen önskat sig:




Att gå på klassfest efter att äntligen ha hittat ett par hela strumpbyxor:




Att veta vilken klass man kommer till i höst och känna sig trygg med nya klasskompisarna:

Foto:Pihlografen


Att ha en roll-up bag fylld med världens bästa produkter!



Jag känner hur jag återupptar kontrollen över mitt liv (låter drastiskt - jag vet), och hur jag börjar bli mentalt närvarande igen.

Jag har sprungit i ett hamsterhjul sista tiden och till slut gick det så fort att jag inte kunde njuta av något.

Vad tråkigt det är när man liksom ser allt i livet som ett tvång och bara ser fram emot nästa grej och nästa och nästa, men inte är här och nu. Har precis upptäckt att liljekonvaljen blommat ut och att det handlar om veckor innan smultronen går att äta.


Den här månaden var helt galen. Välkommen juni med lite andhämtning!

Kommentarer

Elin - Bondmora:

Härligt!! Väskan sitter fint va?

2011-06-01 @ 19:49:47

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.