Det var livat i helgen






Ett stycke piratkalas och ett övernattningsparty, svärföräldrarna på lördagen och delar av resterande släkten på söndagen...... inte undra på att man är lite seg i knoppen efteråt.

Så pass seg att jag klev in i fel bil på Icas parkering idag. Det luktade väldigt mycket rök när jag klev in och satte mig med min kasse. Konstigt..... jag som inte röker och framförallt inte i bilen..... Innan jag ens försökt starta upptäcker jag att jag sitter i en helt annan bil.

Men den hade iallafall samma färg som min.

Kommentarer

Ting:

Coolt party!

2011-04-01 @ 15:43:29

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.