Kalas och party. Party och Kalas.




Jo Sixten fyllde 7 igår. Så idag blir det piratkalas för hans klass, jag hinner vara hemma 1 timma efter jobbet innan det kör igång. Och jag har inte förberett något. Som om det inte vore nog så ska Matilda ha övernattningsparty samtidigt.

Jag vet inte riktigt hur jag tänkte där, jag antar att det var en sån där "slå två flugor i en smäll-tanke" som jag hade när jag gjorde inbjudningarna. 

I skrivande stund har jag mer en "var kan jag få tag i sobril utan recept-tanke."

Kommentarer

Therese - Sockenvägens Söta:

Fniss, du är hejjig du! Men tvekar inte en sekund att du ror i land det hela ;-) Ett försenat grattis till Sixten! Njut av helgen! KRAM

2011-03-25 @ 14:45:27
Åse:

Det är bara att tuta och köra och sen är det över...

2011-03-25 @ 19:00:58
Tigerlilja:

Hoppas du överlevde - men jag är inte riktigt säker - det låter som svårt läge!

2011-03-26 @ 16:38:03

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.