Hej minns ni mig?

Det var ett tag sedan. Jag har nu hostat i en månad, haft bihåleinflammation, luftrörsinflammation och en början till lunginflammation. Efter 10 dagars penicillinkur, cortisonspray, rinexin och en möhippa med efterkommande baksmälla så är jag fortfarande inte bra. Var hos doktorn igen ( för övrigt en som inte har Aspergers eller några andra autistiska drag) och nu har han hittat en stor polyp i ena näsborren och dessutom har jag astma? Så nu tränar jag på att suga i mig rätt ur inhalatorn men pulvret hamnar mest i munnen. Jag ska dessutom ta stelkrampsprutan efter att Matildas hamster huggit mig i tre fingrar. Enligt honom räcker inte vaccinet jag fick som 10-åring, det var ju nyss tänker jag. Det går utför med tant Furman. En bra sak med det hela är att jag och apotekspersonalen blivit bästa vänner. Jag skulle vilja sätta in dagens ros åt dem för att de är så goa och rara trots att deras datasystem suger. Så ni ser, tant vill sätta in dagens ros också. Usch skjut mig.


Kommentarer

Sus:

Haha! Alltså..förlåt..Men du är ju fortfarande rolig trots alla åkommor =)

2011-10-24 @ 21:45:53
G:

Tycker det låter mer som att hamstern borde ha sig ett skott... sorry. Grrr..

Krya, skratt-tanten :-D

2011-10-24 @ 21:54:43
Den hemska tvillingen:

Din sista uppmaning känns faktiskt rätt onödig! Med tanke på allt du har och råkar ut för ser en kula för pannan inte helt osannolik ut.

2011-10-25 @ 07:10:29
Ting:

Fru Furman?

Who?



FATTAR DU HUR LÄNGE JAG VÄNTAT PÅ UPPDATERING???

2011-10-26 @ 06:15:03
kyrksyster:

Hu... vem sköter ruljansen bland barn och ungdom...? Två sjuka församlingsassistenter, det går väl inte an!!??? Hödu du, den som har lite ansvarskänsla blir inte sjuk, inte i kyrkan i alla fall!



Fast... ok då... KRYA PÅ DIG!



Och var lite rädd om dig, men säg INTE att jag sagt det!

2011-10-27 @ 18:06:22

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.