Julen i bilder.
Annorlunda juldekoration på dörren i år.
Kvällen innan julafton fick vi så gott om tid att vi tillverkade ett tjusigt hallbord.... något provocerande att lägga ut en sån bild på facebook kvällen innan när de fleesta vännerna svettas i kapp med skinkan.
Johådå, här har Tomtemor jobbat hårt! mumsmums med alldeles för lite gelatin i, Oreo-pops (tack för receptet Marie, så goda!!!) Chokladdoppade marsmallows, Rocky road och lakritsknäck.
Till julbordet ska man ha Vätternkräftor tycker jag. Men den här pyttelilla åt jag upp dagen innan.
Bröderna brothers på julafton.
Jag fick en släng av "Ernst" och klädde lampan i granris.

Kommentarer

Helena m. 4:

Oj vad killarna har vuxit... fast när jag tänker efter är det ju över 1,5 år sen vi kraschlandade i er trädgård den där kvällen...

Trodde nästan dörrdekorationen var "Ernst:ad" också ;-)

2012-01-02 @ 14:40:09
Catharina:

Mysiga bilder! Nu längtar man ju tillbaka till julen :-)

2012-01-09 @ 08:25:13

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.